wtorek, 4 sierpnia 2015

Brioszki z jabłkami



Sezon na papierówki rozpoczęty.
Zresztą nie tylko na papierówki.
Nasze wspaniałe POLSKIE jabłka właśnie teraz zaczynają o sobie przypominać.

Proponuję rozpocząć sierpień od wspaniałych maślanych brioszek z nadzieniem jabłkowym.
Smacznego życzę!

Przepis na maślane ciasto brioche zamieściłam już kiedyś tutaj.
Wanilia z jabłkami sprawdza się równie dobrze co z truskawkami.
Warto zaznaczyć, że to nie jest zwykłe ciasto drożdżowe, które na następny dzień będzie suche i nie za bardzo smaczne. Brioszki mają tą niesamowitą moc, która pozwala im zachować dłużej niezłą kondycję i smak ;)


Jabłka duszone z miodem:
kilka jabłek startych na tarce o grubych oczkach poddusiłam i pod koniec dodałam łyżkę miodu. Ostudziłam, włożyłam do lodówki i wyjęłam wraz z ciastem na brioszki.

Brak komentarzy: