wtorek, 21 lutego 2017

Brownies bananowe (babeczki)


Dostałam kiedyś od Mojego Chłopaka wspaniałe silikonowe foremki na babeczki z kominem.
Stwierdziłam, że w okresie "ostatków" będą mi służyły za foremki na donaty.
Dzisiaj postanowiłam w nich zrobić babeczki, które mam na oku od jakiegoś czasu.
Wyszło ekstremalnie czekoladowe i do tego z odurzającym aromatem bananów.
Są cudowne!

Inspirowałam się TYM PRZEPISEM.


           /Składniki na 6 babeczek:/

  • 1 banan, zblendowany/rozgnieciony widelcem
  • 1 jajko
  • 1 łyżka rumu/mleka kokosowego
  • 60 g czekolady, gorzkiej
  • 0,5 szklanki kakao
  • 3 łyżki miodu/syropu z agawy
  • 0,25 łyżeczki sody oczyszczonej

Czekoladę roztopić w kąpieli wodnej.
Banana zmiksować z jajkiem, rumem/mlekiem kokosowym i miodem/syropem z agawy.
Dodać OSTUDZONĄ czekoladę i wymieszać.
Na samym końcu dodać kakao i sodę oczyszczoną.

Przełożyć do foremek (u mnie 6) i piec w 175 stopniach około 20-30 minut.

Brak komentarzy: