piątek, 5 sierpnia 2016

Rogaliki krucho-drożdżowe z jabłkami i książka o Audrey


Dzisiaj postanowiłam zrobić TE ROGALIKI, które nadziałam jabłkami duszonymi z sokiem z cytryny i cynamonem. Bez cukru. Na takie kwaśne pyszności nabrałam chęci :)
Z racji, że miałam wiejską śmietanę, pyszne jabłka prosto spod drzewa i dosłownie chwilę czasu - zagniotłam, schłodziłam, rozwałkowałam, nadziałam, posmarowałam, posypałam i upiekłam.





Oprócz rogalików polecam Wam również książkę Audrey w Domu, którą napisał Luca Dotti - syn wspaniałej Audrey. Książka jest wspaniale wydana. Fakt, że została napisana przez tak bliską aktorce osobę jest niezaprzeczalnie ogromnym atutem.
Klimat, estetyka i treść bardzo do mnie przemawiają. Wydana cudownie: twarda oprawa, doskonale dobrana kolorystyka, świetnej jakości papier i świetny skład. Wszystko okraszone niebywale pięknymi zdjęciami, przepisami kulinarnymi i notatkami Audrey.

Gorąco polecam!

Brak komentarzy: