poniedziałek, 11 lipca 2016

Ciasteczka z melasą


Dopiero rozpoczynam moją przygodę z melasą.
Próbowałam z nią już babeczek i kilku ciast, ale jeszcze jestem początkująca w tym temacie.
Teraz postanowiłam wypróbować ciasteczek, dla odmiany.

Są przyjemnie mięciutkie.
Jeśli obtoczymy je w cukrze otrzymamy miękkie ciasteczko z chrupiącą skorupką. Ten etap można pominąć. Ja np. zrobiłam kilka wersji:
1) obtoczyłam w cukrze brązowym
2) pominęłam cukier i na każde ciasteczko położyłam serduszko z czekolady
3) obtoczyłam w cukrze kardamonowym (biały cukier + odrobina mielonego kardamonu)
4) obtoczyłam w cukrze kardamonowym i powciskałam w każde ciasteczko kilka jagód

Inspirowałam się TYM PRZEPISEM.
Poza wyżej wymienionymi zmianami zrobiłam niemal wszystko jak w przepisie.
Pominęłam tylko mielony imbir.

Brak komentarzy: