poniedziałek, 25 stycznia 2016

Ciasteczka orzechowe Karlie Kloss


Mam słabość do mody.
Mam słabość do pieczenia.
Mam też słabość do Karlie Kloss i podziwiam wszystko co robi.

Karlie jest w świecie mody i w świecie ciasteczek. Odnosi sukcesy w obydwu branżach.
Postanowiłam spróbować upiec coś z Jej przepisu i oto są:

/CIASTECZKA ORZECHOWE KARLIE KLOSS:/
  • 1 kubek masła orzechowego (dobrej jakości!)
  • 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
  • 0,5 kubka oleju roślinnego (ja użyłam rzepakowego)
  • 0,5 kubka syropu klonowego (użyłam syropu z agawy)
  • 0,5 łyżeczki soli (ja użyłam zaledwie szczypty)
  • 1,5 kubka mąki bezglutenowej (użyłam ryżowej)

    Masło orzechowe, wanilię, syrop i olej wymieszać razem.
    Powoli dosypywać mąkę, mieszając do uzyskania gładkiej konsystencji.
    Ciasto można schłodzić, aby ciasteczka się lepiej formowały.
    Odrywać porcje wielkości orzecha włoskiego i układać na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
    Delikatnie spłaszczać widelcem.
    Piec w 170 stopniach około 12-15 minut.
    Ostudzić.
Film, w którym Karlie opowiada o pieczeniu i przygotowuje TE ciasteczka

Brak komentarzy: