środa, 30 grudnia 2015

Babeczki bezglutenowe z aromatem cytrusów


Po Świętach wszyscy są najedzeni. Zwłaszcza jak nadarzają się inne okoliczności w okresie świątecznym jak u mnie tego roku. W tym roku znajomi zaprosili mnie na Sylwestra. Prócz miksu ciasteczek, które są zawsze mile widziane na wszystkich imprezach zaplanowałam upiec coś lżejszego (choć z pozoru;). Babeczki te co prawda zawierają masło i cukier, ale za to pozbawione są glutenu. Bardzo lubię bezglutenowe wypieki i zachwycam się nimi za każdym razem kiedy wypróbuję coś nowego.

Przy okazji pragnę życzyć wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy w Sylwestra!
Spędźcie go miło bez względu na to czy gdzieś wyjdziecie czy zostaniecie w domu.

Oryginalny przepis znajduje się tutaj: babka piaskowa bezglutenowa
Ja dodałam skórkę z cytryny i pomarańczy.
Użyłam mąki ziemniaczanej i pełnoziarnistej ryżowej (pół na pół).
Zamiast babki upiekłam 18 babeczek w formie na muffinki.
Do kilku dorzuciłam mleczną czekoladę (właściwie czekoladki gwiazdki Milky Way)

Brak komentarzy: