niedziela, 6 sierpnia 2017

Tartaletki miętowe z gruszkami i kruche miętowe ciasteczka

Na Facebooku Zofii Różyckiej wpadł mi w oko ten przepis:

Odkąd zobaczyłam grafiki Zofii w Magazynie Kuchnia, regularnie przeglądam Jej profil.
Nie tylko dlatego, że rysunki są świetne, ale również prezentowane przepisy wychodzą niezawodnie!
Miałam otwarty słoik gruszek w syropie i wpadłam na pomysł połączenia z nimi tych ciasteczek.

NIGDY NIE SĄDZIŁAM, ŻE MIĘTA TAK DOBRZE SMAKUJE Z GRUSZKAMI!


Z przepisu powyżej upiekłam ciasteczka i kruche spody do tartaletek.
Na wierzch każdej ułożyłam kilka kosteczek.plasterków gruszek z syropu i wstawiłam do piekarnika.
Piekłam w 190 stopniach około 20-25 minut.


WAŻNE!!!
Jeśli macie małe jajka, użyjcie 2.

Efekt przerósł moje oczekiwania!

Poniżej tartaletki pokryte czekoladowym kremem i posypane borówkami.


Brak komentarzy: