środa, 12 września 2018

Babeczki z mango i płatkami gryczanymi


Napotkałam kiedyś w Internecie przepis na GRYCZANY CHLEBEK Z MANGO. Jako, że jestem wielbicielką zarówno mango, jak i gryki postanowiłam go poczynić. Raz upiekłam chlebek, następnie już (jak to ja mam w zwyczaju) babeczki. Dziś dzielę się tym drugim, lekko zmodyfikowanym przeze mnie przepisem.

  • 2 jajka
  • 1 szklanka mąki
  • 1/3szklanki oleju
  • 1/4 szklanki płatków gryczanych (u mnie z suszonym ananasem i truskawką)
  • 1/4 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka przyprawy korzennej
  • 1/4 szklanki cukru brązowego
  • 1 owoc mango

    Jajka i olej wymieszać.
    Dodać cukier.
    Przyprawę i proszek do pieczenia wymieszać z mąką, następnie dosypać płatki gryczane.
    Na samym końcu dodać posiekane w kostkę mango.
    Przełożyć do foremki na babeczki, uprzednio wyłożonej papilotkami.
    Piec w 180 stopniach około 20 minut.

Brak komentarzy: